Over

WAT?

Ik verleen business support aan ondernemers op flexibele basis, Dit kan op locatie of op afstand. Support kan op regelmatige basis worden afgenomen, maar ook ad hoc ter ondersteuning van de bedrijfsvoering, of op projectbasis.

HOE?

Door het maken van heldere en duidelijke afspraken. In een persoonlijk en kosteloos intake gesprek van max. 45 minuten, inventariseer ik je wensen en behoeften. We spreken in dit gesprek ook af hoe we een eventuele samenwerking gaan vormgeven.

CONCREET

Een greep uit de werkzaamheden die ik voor je kan uitvoeren.

Het opzetten van een personeelsafdeling

Het uitvoeren van personeelsbeleid

Werving & selectie van nieuwe medewerkers

Dossieropbouw

Personeelsadministratie

opstellen personeelshandboek (huisregels en reglementen)

Verzuimbegeleiding en Casemanagement (wet verbetering Poortwachter)

Functionerings- en beoordelingsgesprekken inclusief verslaglegging

Begeleiding bij ontslagtrajecten

Office management

Fungeren als sparringpartner

Opzetten of (her-)structureren van de backoffice of een secretariaat

Het beschrijven en implementeren van werkprocessen en –procedures

Secretariële ondersteuning

Notuleren

Financieel-administratieve werkzaamheden (facturatie, crediteuren-/debiteuren)

Sales assistance (binnendienst ondersteuning: bijvoorbeeld het opstellen offertes, orderadministratie).

Virtual assistance: het fungeren als je VA, Virtual Assistant (virtuele ondersteuning op afstand)

Marieke

van der Poel-Derks

Je kunt mij omschrijven als professioneel, secuur, dienstverlenend en integer. Ik ben betrokken en heb een hands on mentaliteit. Ik ben in staat tot het leggen van verbindingen, het verbeteren van processen en het aanbrengen van structuur.

Ik ben geboren en getogen in Rotterdam en heb de bijbehorende (werk)mentaliteit mét een gezonde dosis humor. In februari 2018 heb ik Blue Office – Business Support & HR opgericht met als doel het werk te gaan doen waar mijn passie ligt.

Met 30+ jaar werkervaring in de zakelijke dienstverlening als HR professional, (interim) Office Manager en in commerciële functies heb ik een brede en gedegen basis gelegd. Hierdoor ben ik als HR & Office professional breed inzetbaar.