27 juli 2018. Blue Office bestaat 5 maanden!

Zo ben ik al weer 5 maanden aan de slag met Blue Office, maanden die voorbij zijn gevlogen. En dat is niet zo gek want er is heel veel werk verricht. Ontzettend leuk, uitdagend, leerzaam, maar soms ook zwaar.

Als zelfstandige moet je alle ballen in de lucht houden en “overal verstand” van hebben. Tekstschrijven, boekhouden, acquisitie, onderhandelen, planning & organisatie, netwerken, samenwerkingen aangaan, vakinhoudelijke kennis bijhouden en je opdrachtgevers, vanzelfsprekend, tevreden houden. Dit betekent héél veel afwisseling (helemaal mijn ding), maar ook héél veel leermomenten, eye openers, fouten maken en hier meteen weer van leren.

Als ik op de afgelopen maanden terug kijk ben ik eigenlijk heel trots op wat ik al bereikt heb en ben er inmiddels wel van overtuigd dat ik hier héél blij van word:

  • Een HR interim project succesvol afgerond en overgedragen aan een vaste HR Adviseur
  • Drie werving & selectie projecten afgerond
  • Bezig met een super leuk HR Interim project in de Chemie branche met diverse uitdagingen en leuke mensen.
  • Gewerkt aan mijn eigen bedrijf: website, netwerken, contacten leggen, acquireren, opzetten administratie, bloggen, studie, enz. enz.

In het najaar ga ik mij nog meer focussen op het volgen van diverse trainingen, kennisdeling, marketing en het uitbreiden van mijn netwerk. Dit natuurlijk naast het uitvoeren van nog meer mooie projecten én nieuwe ideeën. Hou www.blueoffice.nl en mijn LinkedIn en Facebook pagina in de gaten voor meer nieuws.

Op naar het eenjarig bestaan!