VOOR WIE?

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1558103200014{margin-bottom: 50px !important;}”]

Voor wie is Blue Office?

Voor kleine en middelgrote werkgevers (MKB)
en zelfstandigen die willen groeien.

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1558102832566{margin-top: 25px !important;margin-bottom: 25px !important;}”]

Je bent ‘klein’ begonnen: je doet zelf je personeelsbeleid, maar er komt steeds meer op je af. Aan de ene kant wil je overal van op de hoogte zijn en het liefst alles zelf doen, maar aan de andere kant besef je dat er steeds meer bij komt kijken. Het uitbesteden van je HR werkzaamheden klinkt je inmiddels als muziek in de oren.

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1558102928913{margin-top: 25px !important;margin-bottom: 25px !important;}”]

Je hebt te weinig HR werk om iemand aan te nemen. Iemand in dienstverband moet je weer aansturen. Dit wil je niet want je wilt rust in je hoofd en ontzorgd worden, maar het werk wel gedaan krijgen. Het liefst door een ervaren professional waar je geen omkijken naar hebt.

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1558102987014{margin-top: 25px !important;margin-bottom: 25px !important;}”]

Je haalt nu her en der informatie vandaan om je personeelszaken te regelen: de branche vereniging, collega-ondernemers, je accountant. Maar niet bij een vakspecialist. Ook weet je nog steeds niet zeker of je het allemaal wel goed op orde hebt.

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1558103061233{margin-top: 25px !important;margin-bottom: 25px !important;}”]

Je wilt een vast aanspreekpunt. Iemand die je bedrijf goed kent en ook externe contacten kan onderhouden.

Je hebt behoefte aan een vraagbaak met up to date kennis van wet- en regelgeving.

Je wilt iemand die al het ingewikkelde ‘gedoe’ omtrent personeel van je overneemt, zodat je zelf toekomt aan het werk waarvoor je ondernemer bent geworden.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”1483″ img_size=”large” alignment=”center”][vc_column_text css=”.vc_custom_1558103086134{margin-top: 25px !important;margin-bottom: 25px !important;}”]

Waarom HR uitbesteden?

Vind je van jezelf dat je het allemaal zelf moet kunnen, inclusief je HR-beleid? HR is een vak apart en het is meer dan alleen een arbeidsovereenkomst opstellen en een vacature uitzetten. Zoals bij zoveel facetten van het ondernemen; als je groeit, kun je het niet meer alleen. En dat is helemaal niet erg! Ik help je graag. En door mijn jarenlange ervaring kan ik direct voor je aan de slag. Je hoeft me niet in te werken en ik werk zelfstandig. Vanaf de allereerste minuut profiteer je dus al van mijn HR kennis en ervaring.

[/vc_column_text][vc_column_text]

 

Flexibele HR dienstverlening in de Randstad (Zuid-Holland en West-Brabant)

Ik bied mijn diensten aan in de Randstad (Zuid-Holland en West-Brabant). De meeste opdrachtgevers bevinden zich in de regio Rotterdam, Zoetermeer, Den Haag, Alphen aan den Rijn, Gouda, Woerden, Dordrecht of Breda. Bevind je je buiten deze regio, dan overleg ik graag over de mogelijkheden.
Neem daarvoor vrijblijvend met me op.

[/vc_column_text][vc_btn title=”Neem contact op! ” color=”sky” align=”center” css=”.vc_custom_1559577893033{margin-top: 50px !important;}” el_class=”withblue”][/vc_column][/vc_row]